Kamera Lasak Comel – Polaroid Cube+

  FaizalMuslim, Kuala Lumpur – Polaroid kembali lagi dengan inovasi baru dalam segmen kamera kecil yang lasak. Jika model sebelumnya dinamakan Polaroid Cube, namun kali ini ia diupgrade dari segi keupayaannya kepada tranformasi Polaroid Cube+. Kamera kecil yang berbentuk cube yang comel ini berukuran 35 x 35 x 35 mm manakala beratnya hanya 45g. Penghasilan model…

Tips Jimat Bateri Smartphone

Bateri lemah, bar bateri cepat habis adalah simptom masalah yang sering berlaku selepas 15 bulan penggunaan ( bergantung kepada Jenis dan Jenama Smartphone). Simptom tersebut adalah normal kerana rata-rata pengguna mengecas handphone hampir setiap hari yang akan menyebabkan Charging Capability semakin lemah. Ia berkait rapat dengan cara penggunaan smartphone itu sendiri. Anda pasti berasa sedikit…

Selamat Tinggal ”Batang Selfie

Assalamu’alaikum, selamat kembali …. Berita baik kepada penggemar pemegang ”batang selfie sama ada yang sebelum ini atau pada ketika ini. Ki ki ki .. sekarang ni anda tak perlu lah bersusah payah bawa batang selfie yang berat lah jugak tu kan, dan paling penting lepas ni anda takkan terlihat seperti membawa alat pertahanan diri macam ”Stik…

Xiaomi Yi VS GoPro

Selamat kembali , Kat sini, siapa yang suka rakam-merakam tidak kira untuk sebarang event mahupun aktiviti rekreasi dan sukan !!. Kalau sebut GoPro ! pasti anda sudah biasa dengar kan.. ? Haha, kali ni admin nak cerita sikit lah secara ringkas tentang produk pesaing kepada GoPro ni, yang semakin mengancam dan rancak mendaki dalam menghasilkan…

Scroll to top